ליברמן: מדינת ישראל סומכת על עצמה, כוחה ועוצמתה

בתקופה שבה ערפל סמיך ממשיך לכסות את שמי האזור, במציאות שבה הדבר היציב היחיד הוא חוסר היציבות, מדינת ישראל עומדת בבטחה וסומכת על עצמה, על כוחה ועל עוצמתה
איתי גדסי 5 Comment on ליברמן: מדינת ישראל סומכת על עצמה, כוחה ועוצמתה

שר הביטחון אביגדור ליברמן נאם בטקס לציון עשור למלחמת לבנון השנייה והתייחס לפיגוע הקשה בשרונה: "אלו שניסו אמש והצליחו לפגוע ביהודים חפים מפשע, כבר עתה הם ומשפחותיהם משלמים וישלמו את מלוא המחיר"

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
בתקופה שבה ערפל סמיך ממשיך לכסות את שמי האזור, במציאות שבה הדבר היציב היחיד הוא חוסר היציבות, מדינת ישראל עומדת בבטחה וסומכת על עצמה, על כוחה ועל עוצמתה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון אביגדור ליברמן נאם לפני זמן קצר בטקס לציון עשור למלחמת לבנון השנייה שנערך בהר אדיר. במהלך נאומו התייחס שר הביטחון גם לפיגוע אמש.

השר ליברמן אמר כי "אלו שניסו אמש והצליחו לפגוע ביהודים חפים מפשע, כבר עתה הם ומשפחותיהם משלמים וישלמו את מלוא המחיר. גם שולחיהם, במישרין או בעקיפין, אלו שמסיתים ומספקים את התשתית הרעיונית והמבצעית למעשים אלו לא ינוקו ואנו נגיע אל כל אחד ואחד מהם. עם הטרור אין פשרות ואין הפוגות. בטרור צריך להילחם כל הזמן ובמלוא העוצמה.

ליברמן הצהיר: "אני מתחייב שכל מי שהיה מעורב בפיגוע הרצחני אתמול לא יחמוק מעונש ואנחנו נגיע אליו ונמצה איתו את הדין.

"בתקופה שבה ערפל סמיך ממשיך לכסות את שמי האזור, במציאות שבה הדבר היציב היחיד הוא חוסר היציבות, מדינת ישראל עומדת בבטחה וסומכת על עצמה, על כוחה ועל עוצמתה. וכפי שאמרתי בביקור שערכתי השבוע בפיקוד הצפון – שלא ינסו לבחון אותנו".

מוקדם יותר היום סייר שר הביטחון ליברמן בזירת הפיגוע במתחם שרונה ובמסעדה בה בוצע הפיגוע אמש, שם אמר: "קודם כל תרשו לי עוד פעם להביע את תנחומיי למשפחות וכמובן לאחל החלמה מהירה לפצועים, אני באתי קודם כל להצדיע פה לתל אביביים שסופגים אירוע לא פשוט פעם נוספת, פיגוע קשה, ולמרות זאת הם יודעים לחזור לחיים ומוכיחים שהחיים יותר חזקים מהטרור. דבר נוסף אני לא מתכוון לדבר ולפרט על הצעדים שאנחנו מתכוונים לנקוט בהם, אבל אני בטוח שאין לי כוונה להסתפק רק בדיבורים".

גם נשיא המדינה רובי ריבלין ביקר במסעדה. וכן חברי הכנסת יגאל גואטה מש"ס, שלי יחימוביץ, יואל חסון, חיים ילין, רויטל סוויד, ואיילת נחמיאס ורבין.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אין אלוקים??
    כוחי ועוצם ידי?
    עוד אפיקורס!!

  2. 4

    חוצפה שמטפלים במחבלים

  3. 2

    אוי למי שסומך על כוחה ועוצמת של המדינה…………

  4. 1

    "על זה נאמר כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה"
    אפילו מילה אחת של בעזרת ה' מתחילת האירועים לא שגורה על לשונו
    מי יודע, אולי זה הסיבה שמשמים שולחים לנו את מלאכי החבלה הארורים האלו
    שכל פעם צועקים לנו אלה אכבר (האלוקים גדול)
    באמת האלוקים גדול ויקח אותם כמה שיותר למדורים שמתאימים להם שם למעלה
    |
    עוצמתנו בתורתנו
    חג שמח לבית ישראל!